Komunikacja gminy - SKM i ZTM
  • Busik, busik i po busiku. Od jutra linia jest zawieszona, o czym można przeczytać tu.
  • Eh... Niemiła niespodzianka z rana. Żóły busik Malcanów-Józefów zlikwidowany, po wspomnianym wyżej głosowaniu RG... Szkoda że zostałam przez to z przysłowiową "ręką w nocniku" i to w dodatku na przystanku! Pozostaje mi jedynie liczyć na sąsiedzką pomoc, o którą pięknie proszę na priv: jeśli ktoś chętny zabierać pasażera nie na gapę z Pęclina/Wiązownej do Józefowa na około 8.00 to pięknie proszę o informację... Wg wskazań lekarza co najmniej tydzień jestem bez kierowcy i dlatego pomoc baaardzo mile widziana
    Post edytowany przez Bejna 2014-05-12 07:48:18
  • tmuszy pisał(a):

    Busik, busik i po busiku. Od jutra linia jest zawieszona, o czym można przeczytać tu.


    Szkoda że nie wpadłam wczoraj na forum :/

  • Bejna, rowerem! Tylko rękawiczki ubierz i czapkę bo rano trochę zimno...
  • Swoją drogą nowy wójt będzie pewnie miał z komunikacją twardy orzech do zgryzienia. Ludzie są przeciwni komunikacji lokalnej, a ta jest pewnie nieunikniona.

    @Rutek - a u nas dalej dopłaty do SKM bez komunikacji z SKM. Logiczne nie? ;)
    Post edytowany przez Mataj 2014-09-30 09:55:49
  • @Mataj Jeśli tylko Mikrobus/Wilga skasują swoje linie, wójt będzie mógł wydłużyć otwockie L-ki bez narażania się mieszkańcom (tak myślę). Przywróci jedynie istniejące dotychczas połączenia. Wydatki gminy wzrosną, nie przybędzie żadne nowe połączenie, jedyna korzyść to korzystanie z długookresowych biletów ZTM. Polityka.

    Rada gminy upoważniła w sierpniu wójta do podjęcia współpracy miastem Otwock w sprawie wspólnej komunikacji lokalnej (uchwała 99/2014). Czyli zmierzamy w kierunku L-ek.
    Post edytowany przez tmuszy 2014-09-30 12:28:45
  • tmuszy pisał(a):

    Czyli zmierzamy w kierunku L-ek.



    Dawno o tym mówiłem - to jest NIEUNIKNIONE, szkoda tylko, że ani wójt, ani rada nie robią nic w celu opracowania sensownego rozwiązania.