• pracujesz tam?
  • dopiero teraz wysłałam cv szczerze mówiąc i czekam na odpowiedź
  • informuj co i jak :)
  • zanim pójdę na rozmowę, to warunki są te same pewnie, co? trochę się stresuję jak zadzwonią! znalazłam kilka tematów w tej sprawie, więc chcę się upewnić
  • nie gadaj tyle, tylko czekaj i idz. warunki są takie jak wspomniane było wcześniej. umowa o pracę, zarobki ok 2000brutto, tryb zmianowy
  • zadzwonili, mam rozmowę w poniedziałek. trzymajcie kciuki
  • i jak poszło?
  • nic nie mów, mnóstwo stresu
  • liczy się efekt końcowy!
  • to opowiadaj, jak poszło?
  • na rozmowie pogadałam z paniami i generalnie ludzko i z wyrozumiałośćią. powiedziałam, że nie mam doświadczenia, no i powiediano mi, że jest do wszytskiego przygotowanie itd. także już jestem po szkoleniu
  • a jak atmosfera, tak się bałas
  • na razie jest dobrze, dopiero co próbuję się odnaleźć. wiadomo, jakie są początki
  • najgorzej zacząć, wiadomo nowości czasem mogą przerażać, ale nie ma co się łamać :)
  • najważniejsze, że mam pracę i jestem zadowolona.
  • najważniejsze, że zadowolona. z warunków tez zadowolona?
  • tak, jest to na czym mi zależy. umowa o pracę, i w ogóle stabilna praca, dobre zarobki bo ok 2tys brutto, więc śietnie jak na długą przerwę w pracy
  • dzień dobry. znalazłam informacje o drukarni i chciałam dopytać co i jak jeśli chodzi o pracę w tym miejscu. opinie są różne
  • Co człowiek, to opinia. Każdy może mieć inne odczucia, ale w większości przypadków jest całkiem dobrze. Jeśli chodzi o dziewczyny z którymi mam zmiany, to się dogadujemy śietnie, pożartujemy, czas szybko leci. Wiem, że w internecie jest dużo naprawdę różnych opinii i nie wiadomo którym wierzyć, ale nauczyłąm się na to nie zwracać uwagi
  • Masz rację, w końcu to internet i nie można ufać wszystkiemu co się zobaczy, ale wiesz jak to jest. korci człowieka, żeby się dowiedzieć jak najwięcej.