Mataj pisał(a):"chodnik dla samochodów" świetnie funkcjonuje przy szkole ;)
v460 pisał(a):Niestety pewnie pieszy nie czulby sie bezpiecznie, a do tego na tym pasie po deszczu bylaby woda :(
Zreszta czym taka droga roznilaby sie od K17? Czy ktos idac poboczem czuje sie tam bezpiecznie?
Edziu pisał(a):Podoba mi się projekt w zakresie schowania (pod ziemię) fragmentu kanału idącego wzdłuż Sarniej i skręcającego wzdłuż Pęclińskiej. Dzięki temu zniknie miejsce w którym do rowu lądowało sporo śmieci. Z drugiej jednak strony średnica tego kanału ma wynosić ledwie 1 m, co w sytuacji gdy jest naprawdę dużo wody (np. maj 2011 r.) może spowodować podtopienie Sarniej, bo powstanie cofka.
Edziu pisał(a):Średnica 1 m wydaje mi się przyjęta z pod grubego palca. Inżynierem od melioracji nie jestem , ale bazuję na corocznych obserwacjach tego cieku wodnego, który potrafi (po dużych deszczach) toczyć masę wody. Czas pokaże kto ma rację. Obym to ja się mylił.
franciszka pisał(a):Jak zrobią te 1065 m to jaki odcinek pozostanie do wykonania?
Podleśny pisał(a):Skoro nowobudowany odcinek ul. Peclinśkej ma się kończyć na skrzyżowaniu z ul. Superunek, to będzie brakowało zdecydowanie więcej niż 350m.
obcy pisał(a):
Dla jadących z Pęclina do Wiązowny znak D-42 (początek tereny zabudowanego) ma stać 40 m przed ul. Sarnią, w dodatku na wyjściu zakrętu, widoczny dopiero wtedy, kiedy praktycznie nie ma szans na hamowanie na przepisowe 50 przed Sarnią.
v460 pisał(a):Obcy, a czy Ciebie mozna zglosic w przyszlych wyborach na Wojta?
obcy pisał(a):
v460 pisał(a):Obcy, a czy Ciebie mozna zglosic w przyszlych wyborach na Wojta?
Nie możesz, bo brakuje mi najważniejszej według ustawy Kodeks Wyborczy kwalifikacji do kandydowania.
obcy pisał(a):
Wolę raczej jak Mały Książę nie dorośleć.
v460 pisał(a):Lewandowski! ;D
Albo jak nie on to jednak proponuje haslo "My Wam Lewandowskiego, Wy nam Obcego!" ;D
szczupak72 pisał(a):1095m
szczupak72 pisał(a):jest za mało aby połączyć asfalt w Wiązownie kończący się przy ul. Projektowanej (dalej jest już tylko do generalnego remontu) a asfaltem kończącym się w Duchnowie koło kamieniarza.
Tak więc to nie od drogi zależy z jaką prędkością porusza się pojazd a od kierowcy - czy ma kulturę i rozum
v460 pisał(a):Obcy - nie wnikaj za głęboko, bo zaraz dasz komuś pretekst do oprotestowania konkursu!
Edziu pisał(a):warto uprosić naszą dzielna policję aby po remoncie Pęclińskiej prewencyjnie "stawali w krzakach". To pewnie trochę ostudzi młodocianych piratów drogowych...
Edziu pisał(a):
Wedle inż. Przybylskiego (dyrektor ITS-u) ładowanie nie wiadomo jak wielkich pieniędzy w infrastrukturę drogową i systemy bezpieczeństwa w samochodach może ograniczyć ilość wypadków o max 3--5 %.
AlBundy pisał(a):Co do chodnika to pewnie, że jak już będą kiedyś robić to powinien to być ciąg rowerowo pieszy z masy a nie kostki brukowej, co by nie kusiło rowerzystów i rolkarzy zjeżdżać na równą jezdnię.
Mataj pisał(a):chodnik wzdłuż Pęclińskiej jest przy obecnym zaludnieniu trochę na wyrost. Z drugiej strony - ciąg pieszo rowerowy nie zdeterminuje wszystkich do poruszania się nim, a może być rozwiązaniem pośrednim. Może - ciąg pieszo-rowerowy z masy? :>
v460 pisał(a):
Kręta droga to hamowanie i rozpędzanie ......
Wygląda na to że jesteś nowy. Jeśli chcesz korzystać z forum kliknij na jeden z tych przycisków!